פרופ’ שמעון גליק (ארה”ב, 1974), עלה ארצה לאחר שעזב קריירה פורחת בארה”ב במטרה לסייע בהקמת הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון. פרופ’ גליק, המתמחה במחקר ובטיפול בתחום האנדוקרינולוגיה, הוא מנהיג בעל שם בין-לאומי בהוראה ובפרקטיקה של רפואה הומנית ואתיקה רפואית ואף פיתח את תכנית הלימודים באתיקה רפואית באוניברסיטת בן גוריון.

